• وبلاگ : تحليل
  • يادداشت : به کي رأي بدم!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    به طور قطع شما نيز با وب سايت ويکي پديا آشنا هستيد. ويکي پديا که به عنوان بزرگترين دانشنامه آزاد دنيا شناخته مي شود پلتفرمي است که کاربران از سراسر جهان قادرند تا اطلاعات آن را ويرايش کنند يا بر اطلاعات آن بيافزايند. ويکي پديا از منظر مباحث سئو يا بهينه سازي سايت براي موتور جستجوي گوگل واجد اهميت فراوان است. اين سايت با داراي بودن اتوريتي نزديک به عدد 100 از اعتبار بالايي برخوردار است به گونه اي که در اکثر موارد موضوعات آن در ابتداي نتايج گوگل مشاهده مي گردد. بدين جهت و از منظر سئو بدست آوردن بک لينک از ويکي پديا نه تنها مي تواند سبب افزايش ترافيک سايت گردد بلکه اعتبار آن را نزد موتورهاي جستجو افزايش مي دهد. همچنين گرفتن بک لينک از ويکي پديا جزو روش هاي کسب بک لينک رايگان محسوب مي گردد. اگر چه لينک ها در ويکي پديا به صورت نوفالو مي باشند اما به طور قطع بر اعتبار سايت پذيرنده لينک مي افزايند.
    اطلاعات در مورد فروش دامنه رند .....!
    شرکت ايده‌پردازان، به عنوان مجري پروژه‌ هاي حرفه اي تبليغاتي انتخاب شرکت‌ها و سازمان‌هاي برتر و پيشرو است زيرا ايده پردازان در 12 سال فعاليت خود، افتخار برگزاري بيش از صدها همايش و کارگاه تخصصي امنيت فناوري اطلاعات، اجراي موفق‎ترين پروژه‎هاي تبليغاتي کشور را در در حوزه هاي توليد کمپين هاي تبليغاتي، طراحي کاتالوگ ، طراحي حرفه اي اقلام چاپي و اجراي با کيفيت خدمات گرافيکي و همکاري با بيش از 200 شرکت و سازمان مختلف را در کارنامه خود ثبت کرده است.
    شرکت ايده‌پردازان، مجري پروژه‌ هاي حرفه اي تبليغاتي با درک اهميت فوق العاد? ارتباط تصويري در بازاريابي و تبليغـات، گروهـي از طراحان گرافيـک را با سرپرستي پيمان ناصرآبادي از حرفه اي ترين طراحان گرافيک و با ايده هاي بکر و توانمندي هاي هنري و فني بالا، نقش موثـري را در تثبيـت هويـت بصري برندهاي مشتريـان خود داشته است.

    فروشگاه امين با هدف فروش محصولات ورزشي از جمله فروش تردميل به صورت مستقيم و نيز آگاهي از قيمت محصولات ورزشي از جمله قيمت تردميل ايجاد شد. در فروشگاه امين بدون واسطه تمامي کالاهاي مورد نياز شما کاربر گرامي در موضوعات مختلف ورزشي با مناسب ترين قيمت ممکن و بالاترين کيفيت ارائه شده است تا شما بتوانيد در زمينه خريد تردميل و فروش تردميل در کمترين زمان کالاي مورد نياز خود را خريداري و دريافت نماييد.

    تلگرام يکي از بهترين برنامه هاي پيام رسان در جهان ميباشد که داراي طرفداران بسيار زيادي ميباشد. اين پيام رسان را ميتوان امن ترين مسنجر جهان دانست که داراي کاربران زيادي در سراسر جهان است و شما ميتوانيد بدون هيچ نگراني از امنيت و حريم خصوصي از اين برنامه استفاده کرده و نگران حريم خصوصي خود نباشيد چون تمامي پيام هاي رد و بدل شده در اين مسنجر به صورت رمزنگاري شده ميباشد و هيچ کس حتي خود کمپاني تلگرام نيز به پيام هاي شما دسترسي ندارند. در خود برنامه تلگرام گزينه اي براي حذف اکانت تلگرام وجود ندارد و شما بايد به سايت تلگرام مراجعه کنيد و اکانت خود را حذف کنيد. در مواقعي هست که شما نياز داريد اکانت خود را سريع حذف کنيد و کل اطلاعات چت و غيره خود را حذف کنيد اما روش آن را نمي دانيد. براي اين کار با با ما همراه باشيد. ما در اين پست قصد داريم آموزش حذف اکانت تلگرام را به شما آموزش دهيم.
    + دکتر کامبيز گيلاني 
    آقاي پرفسور سليمي!
    پس چرا اين چيزهاي که مي گوي در جامعه ديده نمي شود؟ من الان 3 سال هست که به ايران آمدم و ميتوان به شما قول بدهم که شايد اگر من تعداد بارهاي که بمن گفته شده است که چرا به ايران برگشتي را جمع کنم ميشود گفت روزي 3 بار از من پرسيده شده. جواب من به آنها اين است: خود شناسي يعني خدا شناسي!
    من هنوز نديده ام در اين 3 سال چه چيزي براي مردم بهتر شده؟ تورم بالاو بيکاري بالا و غيره. من نگفتم مجلس چيز بدي است ولي به نظر ميرسد همه چيز يک طرفه است! چطور ميشود دلار دولت مي گويد 1226 تومان ولي در بازار وجود ندارد و قيمت آزاد 1860 تومان است!
    به نظر من فاصله بين طبقات در ايران خيلي زياد هست. اگر شما قسمت شود برويد زندگي در آمريکا شمالي و آمريکا جنوبي ببيند همان را در ايران مي بينيد! فرق ايران و امريکا در چيست؟ هر دو پول حرف اول را ميزند و فقط با اين تفاوت که در ايران تعداد سياستمداراني که همان پولهاي که شما مي گويد معلوم نيست کجا هستند! در بانکهاي سويس؟ من مي شناختم افرادي را در خارج که با پول از ايران زندگي مي کردن! 1500 يور در ماه کمترين پول براي يک نفر در خارج (غرب) براي يک زندگي معمولي است. براي يک نفر که از صبح ساعت 8 تا 16 کار مي کند! چطور در ايران يک نفر با چنين درآمدي داشته باشد که هم زندگي خوبي در ايران دارد و هم خرج کسي ديگري را در آن سود آب مي دهد!
    ايران به يک انقلاب اقتصادي احتياج دارد! وقتي نميندگان مجلس فقط به فکر منابع شخصي به مجلس ميروي اين يک مجلس مردمي نيست!
    به نظر ميرسد اين نمايندگان مجلس از قبل شناخته شده 4 سال آينده را مشخص است! راي دادن سفيد مي توان اين افراد را رد کرد!
    افرادي چون امير کبير.مدرس.امام خميني. دکتر شريعتي. استاد مطهري.تختي. سيروس قايقران.کوروش و غيره افرادي که براي ايران نام آور بودن... ديگر وجود ندارد!
    در 20 سال زندگي در خارج هنوز که هنوز است براي افرادي که در جنگ جهاني دوم کشته شدن مراسم دارند. ولي براي افرادي که براي ايران مردندن حرمتي وجود ندارد! پول! پول! و باز هم پول!
    ملي گراي وجود ندارد براي بهتر کردن زندگي مردم!
    از سايه خودشون مي ترسند!
    اگر من راي بدهم سفيد راي مي دهم!


    دوست عزيز
    سلام
    خيلي دوست دارم دلائل منطقي و استدلالي تان را مبني بر تزئيني بودن انتخابات بدانم.
    بالاخره ادعايي صورت مي پذيرد بايستي دلائلي پشت آن واقع باشد!!!

    سلام اقاي دکتر
    در اينکه، هر جامعه اي نيازمند قوايي تحت عنوان مقننه بايستي باشد هيج جاي شائبه اي وجو ندارد.پس پارلمان( مجلس) لازمه اداره حکومت است.
    آقاي دکتر!
    چه شما شرکت بکنيد چه شرکت نکنيد(به دلائل متعدد)،بالاخره عده اي تحت عنوان نماينده مجلس انتخاب مي شوند.
    درک عميق برو بچه هاي شهرستان را بخوانيد،مي گفت: در شهرستان همه درانتخابات شزکت مي کنند.
    گفتم:چطور؟
    گفت:اگر شرکت در انتخابات صورت نپذيرد آن موقع است که کانديداي آنطرف، کرسي را از آن خود خواهد کرد.
    آقاي دکتر!
    دو مصداق عيني برايتان مي آوردم:
    اول در مجلس ششم،کانديداها تحصن کرده و انتخابات را بايکوت کردند.اين مستوجب آن شد که مجلس هفتم تماما راست گرا شوند. دوم، در دور دوم انتخابات شوراها بود که درصد شرکت کنندگان پايين بود و آن موقع بود که شوراي شهري اصول گرا بر سر کار آمدند و در ادامه شهرداري انتخاب شد که تا مرحله رياست جمهوري بالا آمد.
    آقاي دکتر:ما تحصيلکرده هستيد!بايستي استدلال علمي داشته باشيد.
    نمايندگان مجلس جداي از وظايف سنگيني که دارند و هر کدام از اهميت فوق العاده اي بر خوردار مي باشد، ولي امري تحت عنوان تصويب بودجه کشور دستشان مي باشد. چطور شما از اموالاتان با دقت هرچه تمام تر مراقبت بعمل مي آوريد، و دست هر آدم نا اهلي نمي سپاريد،تصور کنيد مي خواهيد به هر نماينده حدود صد ميليارد تومان از پولي که متعلق به شما مي باشد را امانت بسپاريد آيا براحتي از کنارش عبور مي کنيد!!
    در آخر،از حق خود زماني مي توانيد مطالبه کنيد که انتخابي داشته باشيد!
    + عبدالله صالح زاده 
    علاف نباش براي چي راي بدهيم نمايندگان قبلا انتخاب شده اند ماشاالله تو ايران ديکتاتور داريم که راي بياورد کي راي نياورد ما براي چي راي بدهيم نگو به کي راي دهيم بگو به کي راي مي دهد
    + دکتر کامبيز گيلاني 
    براي چي بايد راي داد؟
    من به نظرم نبايد در انتخابت شرکت کرد. بدليل اينکه سياستمدارات ايران به فکر مردم نيستندندن. به فکر بهتر کردن کيفيت زندگي مردم نيستندن. من ماليات پرداخت ميکنم ولي هيچ جا نميبينم که اين ماليات براي بهتر شدن هموطنانم شده است. مدرسه مجاني نيست. بيمارستان مجاني نيست. دانشگاه مجاني نيست و غيره. باي چي من بايد حقوق يک سري سياستمدار را بدهم وقتي ميبينم که کمترين حقوقي که آنه در مجلس انتخاب مي کنند براي يک کارگر 550 هزار تومان هست! آيا يک خانواده با يک بچه مي تواند با 550 هزار تومان زندگي کند. بعد از ماليات و بيمه اين حقوق به 400 هزار تومان ميرسد. چطور در تلويزيون رييس جمهور کشور مي گويد: ما با 2-3 ميليون حقوق ماهيانه خيلي راحت زندگي مکنيم! چند درصد از مردم ايران چنين حقوقي را مي گيرند؟ براي همين به نظرم من بهتر است در انتخابات شرکت نکنيم تا سياستمداران متوجه بشوند که مردم از آنها راضي نيستند. شايد اين پيام به گوش رهبر کشور هم برسد!!!