• وبلاگ : تحليل
  • يادداشت : به کي رأي بدم!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دکتر کامبيز گيلاني 
    آقاي پرفسور سليمي!
    پس چرا اين چيزهاي که مي گوي در جامعه ديده نمي شود؟ من الان 3 سال هست که به ايران آمدم و ميتوان به شما قول بدهم که شايد اگر من تعداد بارهاي که بمن گفته شده است که چرا به ايران برگشتي را جمع کنم ميشود گفت روزي 3 بار از من پرسيده شده. جواب من به آنها اين است: خود شناسي يعني خدا شناسي!
    من هنوز نديده ام در اين 3 سال چه چيزي براي مردم بهتر شده؟ تورم بالاو بيکاري بالا و غيره. من نگفتم مجلس چيز بدي است ولي به نظر ميرسد همه چيز يک طرفه است! چطور ميشود دلار دولت مي گويد 1226 تومان ولي در بازار وجود ندارد و قيمت آزاد 1860 تومان است!
    به نظر من فاصله بين طبقات در ايران خيلي زياد هست. اگر شما قسمت شود برويد زندگي در آمريکا شمالي و آمريکا جنوبي ببيند همان را در ايران مي بينيد! فرق ايران و امريکا در چيست؟ هر دو پول حرف اول را ميزند و فقط با اين تفاوت که در ايران تعداد سياستمداراني که همان پولهاي که شما مي گويد معلوم نيست کجا هستند! در بانکهاي سويس؟ من مي شناختم افرادي را در خارج که با پول از ايران زندگي مي کردن! 1500 يور در ماه کمترين پول براي يک نفر در خارج (غرب) براي يک زندگي معمولي است. براي يک نفر که از صبح ساعت 8 تا 16 کار مي کند! چطور در ايران يک نفر با چنين درآمدي داشته باشد که هم زندگي خوبي در ايران دارد و هم خرج کسي ديگري را در آن سود آب مي دهد!
    ايران به يک انقلاب اقتصادي احتياج دارد! وقتي نميندگان مجلس فقط به فکر منابع شخصي به مجلس ميروي اين يک مجلس مردمي نيست!
    به نظر ميرسد اين نمايندگان مجلس از قبل شناخته شده 4 سال آينده را مشخص است! راي دادن سفيد مي توان اين افراد را رد کرد!
    افرادي چون امير کبير.مدرس.امام خميني. دکتر شريعتي. استاد مطهري.تختي. سيروس قايقران.کوروش و غيره افرادي که براي ايران نام آور بودن... ديگر وجود ندارد!
    در 20 سال زندگي در خارج هنوز که هنوز است براي افرادي که در جنگ جهاني دوم کشته شدن مراسم دارند. ولي براي افرادي که براي ايران مردندن حرمتي وجود ندارد! پول! پول! و باز هم پول!
    ملي گراي وجود ندارد براي بهتر کردن زندگي مردم!
    از سايه خودشون مي ترسند!
    اگر من راي بدهم سفيد راي مي دهم!